Compania asimileaza o experienta de peste 15 ani in domeniul sistemelor de gestiune bazate pe sistemul de operare Linux.
Aplicatiile furnizate sunt testate in regim intens de functionare, avand milioane de tranzactii efectuate de clienti, oferindu-se in acelasi timp suport si training online si onsite 24/24 7/7.
Sistemul de meniuri atat in modulele de administrare (BackOffice), cat si de vanzare (front office – POS) sunt extrem de usor de asimilat si instalat, dar prohibitive din punctul de vedere al securitatii datelor.
Absolut toti clientii sunt reactualizati in mod circular o data cu schimbarile legislative in rigoare oferindu-se permanent tot suportul necesar schimbarilor survenite.
Compania ofera de asemenea tot concursul necesar achizitionarii intregului sistem atat hardware cat si software tinand permanent cont de managementul investitiei. In orice situatie se incearca importul datelor firmei beneficiarului din sistemele software care se inlocuiesc.
Venind in ajutorul clientilor, compania a dezvoltat si testat intreaga infrastructura sub sistemul de operare Linux, beneficiindu-se astfel de o reducere cu 50% a costurilor derivate din achizitionarea licentelor aditionale pentru situatia in care s-ar utiliza alt sistem de operare (Windows, OS/X).

Managementul investitiei si implementarii

Unul dintre punctele cele mai importante in procesul de achizitie, care dealtfel diferentiaza un furnizor de altii, il reprezintă sustinerea beneficiarului in actul negocierii si suportul total al implementarii totul fiind bazat pe o informare corectă care să creeze bazele unui parteneriat solid. 

  • La achizitionare este bine sa se inteleaga notiunea de sistem : ansamblul hardware, software si servicii aditionale pentru a exista un singur factor responsabil.
  • Se va tine cont de resursele hardware pe care beneficiarul le detine deja, oferta software fiind functionala pe majoritatea sistemelor de calcul
  • Oferta este necesar sa contina obligatoriu contractul de intretinere online/onsite cu sustinerea dezvoltarii aplicatiilor furnizate pentru a asimila complet specificul afacerii.
  • Anuntarea din fazele incipiente a eventualelor costuri ascunse privind achizitii optionale initial dar impetuos necesare in trafic intens.
  • Suportul total post-achizitie in procesul de  implementare al sistemului  pana la asimilarea completa a tuturor functionalitatilor sistemului.

Sistemul de operare Linux in retail

 Programul de gestiune rulat sub sistemul Linux, pe langa avantajele derivate din stabilitate, securitate si viteza, asigura in acelasi timp un efort minim in achizitionarea acestuia.
In general furnizorii de servicii IT “omit” sa specifice costurile specifice din achizitionarea licentelor tuturor aplicatiilor aditionale necesare functionarii programelor de gestiune.
Exista situatii in care aceste costuri depasesc chiar devizul initial care include si echipamentele implicate in sistem.
Utilizarea sistemului de operare Linux induce automat o reducere a costurilor cu cel putin 15%.